تاریخ ثبت نام و دریافت مدارک پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری ۱۳۹۸ سازمان سنجش

تاریخ ثبت نام و دریافت مدارک پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری ۱۳۹۸ سازمان سنجش

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

قابل توجه پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه معارف اسلامی

 

 ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه معارف اسلامی، بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام هر دو دوره (روزانه و نوبت دوم) در روزهای شنبه و یکشنبه ۳۰ و۳۱/شهریور/۱۳۹۸ انجام می پذیرد. بر این اساس لازم است پذیرفته شدگان، در تاریخ های ذکر شده و در ساعات اداری، به همراه مدارک ذیل، جهت ثبت نام و انتخاب واحد به آدرس: قم، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، بین کوچه ۴ و ۶، پلاک ۷۲، دانشگاه معارف اسلامی، طبقه اول، اتاق ۱۰۱، بخش آموزش دکتری (جناب آقای مهربخش) مراجعه نمایند. تلفن تماس: ۳۲۱۱۰۲۰۱ – ۰۲۵

بدیهی است عدم ثبت نام و ارائه مدارک، در تاریخ های ذکر شده، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی گردیده و داوطلب از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی نیز وارد نخواهد بود و مطابق با قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وی برخورد خواهد شد.

 لازم به ذکر است ثبت نام در این مرحله به صورت مشروط بوده و ثبت نام نهایی منوط به اعلام نظر نهایی گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تأیید صلاحیت عمومی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد.

 

 مدارک لازم جهت ثبت نام ورودی های دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور:

توجه : مدارکی که مختص دوره روزانه و نوبت دوم می باشد مشخص شده است؛ سایر مدارک، مشترک می باشند.

  1. اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی یا سطح دو حوزه علمیه.
  2. اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا سطح سه حوزه علمیه و یا خبرگان بدون مدرک در مرتبه مربی.

تبصره : افرادی که مدرک کارشناسی ارشدشان غیر از مدرسی معارف اسلامی است، ملزم به ارائه اصل و تصویر مدرک اتمام کفایتین (پایه ده کتبی حوزه) نیز می باشند.

  1. چهار قطعه عکس (۳*۲) و یک قطعه عکس (۴*۳) (جدید، زمینه سفید و پشت نویسی شده)
  2. اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک دوره)
  3. اصل و تصویر کارت ملی (یک دوره)
  4. اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید (یک دوره)
  5. پرینت اعلام نتیجه نهایی داوطلب در آزمون (دریافت از سایت سازمان سنجش)
  6. مربوط به پذیرفته شدگان دوره روزانه : تعهد محضری به دانشگاه معارف اسلامی. دریافت تعهدنامه (PDF / Word)

تذکر : این تعهد نامه از هر دفتر خانه‌ رسمی (قم و شهرستان) قابل قبول است؛ لازم به ذکر است این تعهدنامه می بایست بر روی سربرگ دفترخانه های رسمی تایپ و مهر و امضاء گردد. (به همراه ضامن معتبر به دفترخانه مراجعه کنید)

  1. مربوط به پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم : تعهد تحصیل در دانشگاه معارف اسلامی. دریافت تعهدنامه (PDF)

تذکر : تعهدنامه مربوط به پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم در دانشگاه تکمیل می شود و نیازی به محضری بودن ندارد. بر این اساس لازم است این پذیرفته شدگان هنگام ثبت نام به همراه ضامن خود (کارمند یا کاسب) و ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (ششصد میلیون) ریال سفته در دانشگاه حضور داشته باشند. مدارک ضامن: کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه، کپی حکم کارگزینی و فیش حقوقی یا پروانه کسب.

  1. مربوط به پذیرفته شدگان دوره روزانه : تحویل یک فقره چک در وجه دانشگاه معارف اسلامی، جهت تضمین تعهدات (پنجاه میلیون ریال، بدون تاریخ)؛ چک تضمین، پس از فارغ التحصیلی، به دانشجو برگردانده می شود. (صاحب چک، فردی به غیر از خود دانشجو نیز می تواند باشد).
  2. مربوط به پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم : واریز مبلغ ۷۷.۸۹۷.۵۳۱ (هفتاد و هفت میلیون و هشتصد و نود و هفت هزار و پانصد و سی و یک) ریال به حساب دانشگاه معارف اسلامی و ارائه پرینت رسید پرداخت؛ قابل پرداخت از طریق سامانه یکپارچه پرداخت وجوه خدمات سایت دانشگاه معارف اسلامی.
  3. داوطلبانی که با استفاده از سهمیه مربیان پذیرفته شده اند، ثبت نام و تحصیل شان تنها با موافقت دانشگاه مربوطه امکان پذیر می باشد و تابع قوانین جاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و منوط به انعقاد قرارداد جهت پرداخت هزینه تحصیلی خواهد بود؛ در صورتیکه موارد ذکر شده محقق نشود، از ثبت نام و تحصیل شان ممانعت به عمل خواهد آمد. دریافت فرم مربوط به پذیرفته شدگان با سهمیه مربی (PDF)

تذکر مهم : مربیانی که با سهمیه آزاد قبول شده اند، ثبت نام و ادامه تحصیل شان تنها با ارائه نامه موافقت دانشگاه خود، امکان پذیر خواهد بود، در غیر اینصورت از ثبت نام و تحصیل شان ممانعت به عمل خواهد آمد. دریافت فرم مربوط به پذیرفته شدگان مربی با سهمیه آزاد (PDF).

  1. آخرین حکم کارگزینی (مخصوص اعضای هیئت علمی رسمی آزمایشی یا رسمی قطعی).
  2. کلیه پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه معارف اسلامی، توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط و با اخذ تعهدات ذیل است و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تأیید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو و سازمان سنجش آموزش کشور و مدیریت جذب و ارزشیابی معاونت آموزشی پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، خواهد بود:
      • تعهد کتبی مبنی بر تکمیل فرم بررسی صلاحیت های عمومی در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور و ارائه تصویر آن برای درج در پرونده تحصیلی. دریافت فرم (PDF)
      • تعهد کتبی مبنی بر انجام مصاحبه گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری. دریافت فرم (PDF)
      • تعهد مبنی بر عدم ثبت نام در سایر مؤسسات پذیرنده دانشجوی دکتری. دریافت فرم (PDF)
      • تعهد تحویل مدرک (مخصوص افرادی که هنوز از مقطع کارشناسی ارشد یا سطح ۳ فارغ التحصیل نشده اند). دریافت فرم (PDF)
      • فرم پذیرفته شدگانی که از مقطع کارشناسی ارشد یا سطح ۳ فارغ التحصیل شده اند ولی هنوز قادر به ارائه اصل مدرک خود نیستند. دریافت فرم (PDF)
      • تعهد جهت بهره مندی از مزایای آموزش رایگان (مربوط به پذیرفته شدگان دوره روزانه) دریافت فرم (PDF)

توجه : تکمیل و تحویل کلیه فرم های تعهد فوق، الزامی است و ثبت نام شما منوط به آن می باشد.

تذکرات مهم :

  1. در هر زمان مشخص شود داوطلب پذیرفته شده حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط عمومی و اختصاصی نمی‏ باشد، در هر مرحله (ثبت نام، شرکت در آزمون، پذیرش، حین تحصیل در دانشگاه و…) از ادامه کار محروم خواهد شد و هیچ اعتراضی نیز وارد نخواهد بود.
  2. تمام مدارک تحصیلی ارائه شده توسط پذیرفته شدگان می بایست مورد تأیید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی و یا مرکز مدیریت حوزه های علمیه باشد.‌
  3. پذیرفته شدگان، ورودی نیمسال دوم ۹۹-۹۸ (بهمن ۹۸) می باشند.
  4. پذیرفته شدگان می بایست سطح سه یا کارشناسی ارشد خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰/بهمن/۹۸ به اتمام رسانده باشند؛ در غیر اینصورت قبولی شان کأن لم یکن تلقی می گردد و هیچ اعتراضی نیز وارد نخواهد بود.
  5. شروع ترم آموزشی و کلاس های دکتری، از تاریخ چهارشنبه ۲/بهمن/۹۸ می باشد و عدم حضور دانشجو در کلاس، غیبت محاسبه خواهد شد.
  6. در صورتیکه مدرک سطح سه یا کارشناسی ارشد فرد پذیرفته شده، تا تاریخ ۳۰/بهمن/۹۸ تکمیل نشود و جهت ثبت نام اقدام کند، مطابق با قوانین وزارت علوم با او برخورد خواهد شد.
  7. آخرین مهلت تحویل مدرکی دال بر اتمام مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد یا سطح سه، ۳۰/بهمن/۱۳۹۸ می باشد و پس از آن هیچ مدرکی پذیرفته نخواهد شد.
  8. شهریه کامل دوره نوبت دوم در سال گذشته ۶۲۳.۱۸۰.۲۵۰ (ششصد و بیست و سه میلیون و صد و هشتاد هزار و دویست و پنجاه) ریال – بوده است؛ شهریه مربوط به سال ۱۳۹۸ پس از تصویب در هیئت امنا متعاقباً اعلام خواهد شد؛ شهریه مصوب در مدت هشت ترم از دانشجو اخذ می گردد (هر نیمسال، یک هشتم مبلغ کل).
  9. چنانچه هنگام ثبت نام، یکی از مدارک یاد شده ناقص باشد، ثبت نام به عمل نخواهد آمد.
  10. پذیرفته شدگان غیر بومی که نیاز به خوابگاه دانشجویی دارند، هنگام ثبت نام این موضوع را به کارشناس آموزش اطلاع دهند تا در صورت امکان و فراهم بودن شرایط، امکان استفاده از خوابگاه برایشان فراهم گردد.
  11. پذیرفته شدگان محترم، در صورت هرگونه سؤال یا ابهام می توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۰۱ – ۰۲۵ جناب آقای مهربخش، تماس حاصل فرمایند.
منبع خبر: معاونت آموزشی