اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد “مدرسی معارف اسلامی” و “توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی” سال ۱۳۹۹

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد “مدرسی معارف اسلامی” و “توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی” سال ۱۳۹۹

۶ شهریور ۱۳۹۹

با سلام و عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ دانشگاه معارف اسلامی در رشته های “مدرسی معارف اسلامی” و “توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی” (ورودی مهرماه ۹۹)، بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی به ترتیب رشته/گرایش و نام خانوادگی به شرح جداول ذیل اعلام می گردد. لازم به ذکر است ثبت ­نام در این مرحله به صورت مشروط بوده و ثبت نام نهایی منوط به قبولی در مصاحبه روانشناختی (در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ شهریور ۹۹، طبق جداول ذیل) و اعلام نظر نهایی گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و احراز سایر شرایط می باشد.

برادران می بایست در تاریخ های ۱۲ تا ۱۶ شهریور ۹۹ و خواهران می بایست در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ شهریور ۹۹ ، قبل از انجام مصاحبه روانشناختی، به همراه مدارک ذیل، برای ثبت نام و انتخاب واحد به آدرس:

قم، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، بین کوچه ۴ و ۶، پلاک ۷۲ ، دانشگاه معارف اسلامی، طبقه اول، اتاق ۱۰۱ (کارشناس آموزش، جناب آقای روستا) مراجعه نمایند. بدیهی است عدم ارائه مدارک یا ناقص بودن مدارک در تاریخ های مقرر، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی گردیده و فرد دیگری جایگزین خواهد شد و هیچگونه اعتراضی وارد نخواهد بود.

* پذیرفته شدگان محترم، در صورت هرگونه سؤال، ابهام یا درخواست در مورد ثبت نام می توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۱۲-۰۲۵ جناب آقای روستا (کارشناس آموزش)، تماس حاصل فرمایند.

* پذیرفته شدگان محترم، در صورت هرگونه سؤال، ابهام یا در خواست در مورد مصاحبه روانشناختی می توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۹۱-۰۲۵ جناب آقای هاشم زاده (مبانی نظری اسلام، تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی، مدیریت فرهنگی، مشاوره) و  جناب آقای منصفی ۳۲۱۱۰۵۶۲-۰۲۵  (معارف قرآن و حدیث، اخلاق اسلامی، تبلیغ دین)، تماس حاصل فرمایند.

 

* مدارک لازم برای ثبت نام ورودی های کارشناسی ارشد

  1. واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب دانشگاه معارف اسلامی و ارائه پرینت رسید پرداخت؛ قابل پرداخت از طریق سامانه یکپارچه پرداخت وجوه خدمات سایت دانشگاه معارف اسلامی.
  2. اصل و تصویر مدرک تحصیلی سطح دو؛ در صورت آماده نبودن اصل مدرک سطح دو، ارائه گواهی مبنی بر اتمام سطح دو همراه با معدل کل و نیز امضای فرم تعهد مبنی بر ارائه اصل مدرک سطح دو، برای ثبت نام موقت، الزامی است.

تذکر مهم: پذیرفته شدگان می بایست حدکثر تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ سطح دو خود را به اتمام برسانند.

  1. چهار قطعه عکس ۳*۲ و دو قطعه عکس ۴*۳ جدید، زمینه سفید و پشت نویسی شده
  2. اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک دوره)
  3. اصل و تصویر کارت ملی (یک دوره)
  4. اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید (مخصوص برادران).
  5. اصل و تصویر مدارک ایثارگری. (مخصوص داوطلبانی که از سهمیه استفاده کرده اند)
  6. اصل و تصویر گواهی مبنی بر اتمام پایه ده کتبی (مخصوص برادران)؛ (افرادی که پایه ده کتبی خود را به اتمام نرسانده اند، یک ترم تحصیلی فرصت خواهند داشت)
  7. تعهد محضری مبنی بر تعهد تحصیل در دانشگاه معارف اسلامی

ـ این تعهد نامه از هر دفتر خانه‌ رسمی (قم و شهرستان) قابل قبول است. برای دریافت نمونه تعهد نامه کلیک کنید Word / PDF

ـ تذکر: این تعهدنامه می بایست بر روی سربرگ دفترخانه های رسمی تایپ و مهر و امضاء گردد.

  1. تکمیل فرم مشخصات فردی (هنگام ثبت نام تکمیل می گردد)
  2. تکمیل و تحویل فرم تعهد نامه‌ گزینش (هنگام ثبت نام تکمیل می گردد)
  3. یک فقره چک در وجه دانشگاه معارف اسلامی، برای تضمین تعهدات (ده میلیون ریال، بدون تاریخ)؛ چک تضمین، پس از فارغ التحصیلی، به دانشجو برگردانده می شود. (صاحب چک، فردی به غیر از خود دانشجو نیز می تواند باشد).

 

* تذکرات مهم

  1. شروع کلاس ها، از تاریخ ۲۹ شهریور ۹۹ می باشد و عدم حضور دانشجو در کلاس (حضوری یا مجازی، مطابق با دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا)، غیبت محاسبه خواهد شد.
  2. پذیرفته شدگانی که سطح دو خود را نمی توانند تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ به اتمام برسانند یا قصد انصراف دارند، با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۱۲ – ۰۲۵ (جناب آقای روستا)، تماس حاصل نمایند و موضوع را اطلاع دهند تا افراد ذخیره، جایگزین گردند؛ لازم به ذکر است عدم حضور فرد در تاریخ مقرر برای ثبت نام نیز به منزله انصراف بوده و هیچ اعتراضی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.
  3. در صورتیکه سطح دو فرد پذیرفته شده، تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ به اتمام نرسد و برای ثبت نام اقدام کند، مطابق با قوانین وزارت علوم با او برخورد خواهد شد (جریمه و …).
  4. در هر زمان مشخص شود داوطلب پذیرفته شده حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط عمومی و یا اختصاصی نمی‏ باشد، در هر مرحله (ثبت نام، شرکت در آزمون، پذیرش، حین تحصیل در دانشگاه و …) از ادامه کار محروم خواهد شد.
  5. کلیه پذیرفته شدگان نهایی بعد از ثبت نام قطعی، می بایست در جلسه توجیهی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان جدید الورود (برادران و خواهران) شرکت نمایند (حضوری یا مجازی) ؛ زمان و مکان این جلسه، متعاقباً اعلام خواهد شد. شرکت در این جلسه برای تمامی دانشجویان جدید الورود الزامی می باشد.
  6. دانشجویان جدید الورود غیر بومی خواهر متقاضی خوابگاه، می بایست هنگام ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم مربوط به خوابگاه اقدام نمایند.
  7. کلیه دانشجویان جدید الورود می بایست فرم توانمندی دانشجویان را تکمیل کنند و هنگام ثبت نام به کارشناس آموزش تحویل دهند. برای دریافت فرم توانمندی های دانشجویان کلیک کنید.

* در صورت هر گونه سوال یا ابهام در زمینه خوابگاه یا فرم توانمندی های دانشجویان، با شماره های ۳۲۹۴۶۰۲۶ -۰۲۵ و ۳۲۹۴۶۰۲۷ – ۰۲۵ (امور دانشجویی) تماس حاصل فرمائید.

 

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان نهایی و زمان مصاحبه روانشناختی بر روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

برادران                                               خواهران

 

توجه: برای اطلاع از اینکه در لیست ذخیره قرار دارید یا خیر، می توانید با شماره تلفن های ۳۲۱۱۰۲۱۲-۰۲۵ ، ۳۲۱۱۰۲۲۴-۰۲۵ و ۳۲۹۰۲۶۱۲-۰۲۵ تماس حاصل فرمایید.

 

سامانه یکپارچه پرداخت وجوه خدمات

منبع خبر: معاونت آموزشی