قابل توجه پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱ سازمان سنجش در دانشگاه معارف اسلامی

قابل توجه پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱ سازمان سنجش در دانشگاه معارف اسلامی

۱ شهریور ۱۴۰۱

ضمن عرض تبریک به پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱ سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه معارف اسلامی، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در هر دو دوره (روزانه و نوبت دوم) در بازه زمانی ۱۳ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ و به صورت غیرحضوری انجام می‌پذیرد.

 

بر این اساس لازم است پذیرفته‌شدگان نهایی، پس از آماده کردن مدارک لازم برای ثبت‌نام، در تاریخ‌های ذکر شده به سامانه ثبت‌نام غیرحضوری (گلستان) مراجعه و مدارک لازم را مطابق با فایل راهنما، بارگذاری و اطلاعات مورد نظر را تکمیل نمایند. عدم بارگذاری مدارک در سامانه ثبت‌نام غیرحضوری (گلستان) در تاریخ مقرر، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی گردیده و و داوطلب از لیست پذیرفته‌شدگان حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی نیز وارد نخواهد بود و مطابق با قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وی برخورد خواهد شد.

 

لطفاً از مراجعه حضوری به دانشگاه اکیداً خودداری نمایید؛ در صورت هر گونه سؤال در زمینه ثبت‌نام غیرحضوری با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۰۱ ـ ۰۲۵ (جناب آقای مهربخش) یا ۳۲۱۱۰۲۲۴ ـ ۰۲۵ (جناب آقای حسینعلی‌پور) تماس حاصل فرمایید. (دانشگاه تا ۵ شهریور ۱۴۰۱ تعطیل می‌باشد؛ در صورت داشتن هر گونه سؤال یا درخواست، بعد از این تاریخ تماس حاصل فرمایید).
بدیهی است عدم ثبت‌نام و بارگذاری مدارک، در تاریخ‌های ذکر شده، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی گردیده و داوطلب از لیست پذیرفته‌شدگان حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی نیز وارد نخواهد بود و مطابق با قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وی برخورد خواهد شد.

 

لازم به ذکر است ثبت‌نام در این مرحله به صورت مشروط بوده و ثبت‌نام قطعی منوط به اعلام نظر نهایی گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تأیید صلاحیت عمومی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد.

 

مدارک لازم جهت بارگذاری برای ثبت‌نام ورودی‌های دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱

توجه: مدارکی که مختص دوره روزانه و نوبت‌دوم می‌باشد مشخص شده است؛ سایر مدارک، مشترک می‌باشند.

۱. تصویر اصل مدرک تحصیلی سطح دو حوزه علمیه یا کارشناسی.
۲. تصویر اصل مدرک تحصیلی سطح سه حوزه علمیه یا کارشناسی‌ارشد و یا خبرگان بدون مدرک (مرتبه مربی).

تبصره ۱: افرادی که مدرک کارشناسی‌ارشدشان غیر از مدرسی معارف اسلامی است، ملزم به بارگذاری تصویر اصل مدرک سطح دو حوزه یا اتمام کفایتین (پایه ده کتبی حوزه) نیز می‌باشند.
تبصره ۲: پذیرفته‌شدگان می‌بایست حدکثر تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ سطح سه یا کارشناسی‌ارشد خود را به اتمام برسانند.
تبصره ۳: افرادی که هنوز سطح سه یا کارشناسی‌ارشد خود را تکمیل نکرده‌اند، فرم تعهد تحویل مدرک (موجود در شماره ۱۶ بخش د) را بارگذاری نمایند.

 

۳. اسکن عکس پرسنلی (۴*۳) (رنگی، جدید با زمینه سفید).
۴. تصویر تمام صفحات شناسنامه (وجود صفحه توضیحات الزامی است).
۵. تصویر کارت ملی (پشت و رو).
۶. تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید. (مخصوص برادران)
۷. تصویر اعلام نتیجه نهایی داوطلب در آزمون (دریافت از سایت سازمان سنجش). لینک مربوطه
۸. مربوط به دوره روزانه: تصویر اصل تعهد محضری به دانشگاه معارف اسلامی. دریافت تعهدنامه (PDF / Word)

تذکر: این تعهدنامه از هر دفترخانه‌ رسمی (قم و شهرستان) قابل قبول است؛ لازم به ذکر است این تعهدنامه می‌بایست بر روی سربرگ دفترخانه‌های رسمی تایپ و مهر و امضاء گردد. (به همراه ضامن معتبر (کارمند یا کاسب) به دفترخانه مراجعه کنید.)

 

۹. مربوط به دوره نوبت‌دوم: تصویر تعهد تحصیل در دانشگاه معارف اسلامی. دریافت تعهدنامه

تذکر: تعهدنامه مربوط به پذیرفته‌شدگان دوره نوبت‌دوم نیازی به محضری بودن ندارد. البته پس از بارگذاری تعهدنامه، دانشجو می‌بایست حداکثر تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به همراه ضامن خود (کارمند یا کاسب) و ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (یک میلیارد) ریال سفته در دانشگاه حضور پیدا کند. مدارک ضامن: کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه، کپی حکم کارگزینی و فیش حقوقی یا پروانه کسب.

توجه: سفته نیازی به بارگذاری ندارد و می‌بایست به صورت حضوری تحویل داده شود.

 

۱۰. مربوط به دوره روزانه: تحویل یک فقره چک یا سفته در وجه دانشگاه معارف اسلامی، جهت تضمین تعهدات (پنجاه میلیون ریال، بدون تاریخ)؛ چک تضمین یا سفته، پس از فارغ‌التحصیلی، به دانشجو برگردانده می‌شود. (صاحب چک، فردی به غیر از خود دانشجو نیز می‌تواند باشد).

توجه: چک یا سفته نیازی به بارگذاری ندارد و می‌بایست به صورت حضوری تحویل داده شود.

 

۱۱. مربوط به دوره نوبت‌دوم: واریز شهریه ترم اول به مبلغ ۱۵۸.۰۹۰.۱۱۹ (صد و پنجاه و هشت میلیون و نود هزار و صد و نوزده) ریال به حساب دانشگاه معارف اسلامی و بارگذاری رسید پرداخت؛ قابل پرداخت از طریق سامانه یکپارچه پرداخت وجوه خدمات سایت دانشگاه معارف اسلامی.
۱۲. داوطلبانی که با استفاده از سهمیه مربیان پذیرفته شده‌اند، ثبت‌نام و تحصیل‌شان تنها با موافقت دانشگاه مربوطه امکان‌پذیر می‌باشد و تابع قوانین جاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و منوط به انعقاد قرارداد جهت پرداخت هزینه تحصیلی خواهد بود؛ در صورتیکه موارد ذکر شده محقق نشود، از ثبت‌نام و تحصیل‌شان ممانعت به عمل خواهد آمد. دریافت فرم مربوط به پذیرفته‌شدگان با سهمیه مربی

تذکر مهم: مربیانی که با سهمیه آزاد قبول شده‌اند، ثبت‌نام و ادامه تحصیل‌شان تنها با ارائه نامه موافقت دانشگاه خود، امکان‌پذیر خواهد بود، در غیر اینصورت از ثبت‌نام و تحصیل‌شان ممانعت به‌عمل خواهد آمد. دریافت فرم مربوط به پذیرفته‌شدگان مربی با سهمیه آزاد

 

۱۳. تصویر اصل آخرین حکم کارگزینی (مخصوص اعضای هیئت علمی رسمی آزمایشی یا رسمی قطعی).
۱۴. تکمیل و بارگذاری فرم خوابگاه (مخصوص افراد غیربومی که متقاضی خوابگاه می‌باشند). دریافت فرم خوابگاه
۱۵. پذیرفته‌شدگانی که سن آنها بیش از ۴۰ سال است، می‌بایست تصویر مجوز تدریس ۳ ساله از معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی به همراه تصویر گواهی تدریس در دو ترم گذشته در گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها را بارگذاری نمایند.
۱۶. کلیه پذیرفته‌شدگان نهایی دانشگاه معارف اسلامی، توجه داشته باشند که پذیرش آنها به صورت مشروط و با اخذ تعهدات ذیل است و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تأیید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو و سازمان سنجش آموزش کشور و مدیریت جذب و ارزشیابی معاونت آموزشی پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، خواهد بود:
الف) تعهد کتبی مبنی بر تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی در وبگاه سازمان سنجش. دریافت فرم
ب) تعهد کتبی مبنی بر ثبت‌نام در سامانه و انجام مصاحبه گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری. دریافت فرم
ج) تعهد کتبی مبنی بر عدم ثبت نام در سایر مؤسسات پذیرنده دانشجوی دکتری. دریافت فرم
د) تعهد تحویل مدرک (مخصوص افرادی که هنوز از مقطع کارشناسی‌ارشد یا سطح ۳ فارغ‌التحصیل نشده‌اند). دریافت فرم
ﻫ) فرم پذیرفته‌شدگانی که از مقطع کارشناسی‌ارشد یا سطح ۳ فارغ‌التحصیل شده‌اند ولی هنوز قادر به ارائه اصل مدرک خود نیستند. دریافت فرم
و) تعهد جهت بهره‌مندی از مزایای آموزش رایگان (مربوط به دوره روزانه) دریافت فرم

تذکر ۱: تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک و فرم‌های تعهد فوق، الزامی است و ثبت‌نام شما منوط به آن می‌باشد.
تذکر ۲: فرم‌های مربوط در مدارک را پس از پرینت و تکمیل، با رزولوشنdpi 150، اسکن و سپس بارگذاری نمایید.

 

* مدارکی که پذیرفته‌شدگان نهایی می‌بایست به صورت حضوری و پس از بارگذاری مدارک در سامانه ثبت‌نام غیرحضوری (گلستان) و حداکثر تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به کارشناس آموزش دکتری دانشگاه (جناب آقای مهربخش / طبقه اول اتاق ۱۰۱) تحویل دهند:
الف) پرینت فرم نهایی ثبت‌نام غیرحضوری.
ب) اصل مدرک تحصیلی سطح سه حوزه علمیه یا کارشناسی‌ارشد و یا خبرگان بدون مدرک (مرتبه مربی)

تبصره: افرادی که مدرک کارشناسی‌ارشدشان غیر از مدرسی معارف اسلامی است، ملزم به ارائه اصل مدرک سطح دو یا اتمام کفایتین (پایه ده کتبی) نیز می‌باشند.

 

ج) اصل مدرک تحصیلی سطح دو حوزه علمیه یا کارشناسی.
د) تعهدنامه محضری به دانشگاه (مربوط به پذیرفته‌شدگان دوره روزانه).
ﻫ) تعهد تحصیل در دانشگاه (مربوط به پذیرفته‌شدگان نوبت دوم).
و) یک قطعه عکس ۴*۳ و چهار قطعه عکس ۳*۲ (جدید، رنگی، با زمینه سفید و پشت‌نویسی شده).
ز) تحویل چک و سفته.
آدرس دانشگاه: قم، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، بین کوچه ۴ و ۶، پلاک ۷۲، دانشگاه معارف اسلامی. تلفن دانشگاه: ۳۲۱۱۰۱ ـ ۰۲۵ و ۳۲۱۱۰۲۰۰ ـ ۰۲۵.

 

تذکرات مهم
۱. در هر زمان مشخص شود داوطلب پذیرفته‌شده حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام نمی‌باشد، در هر مرحله (ثبت‌نام، شرکت در آزمون، پذیرش، حین تحصیل در دانشگاه و…) از ادامه کار محروم خواهد شد و هیچ اعتراضی نیز وارد نخواهد بود.
۲. تمام مدارک تحصیلی ارائه شده توسط پذیرفته‌شدگان می‌بایست مورد تأیید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یا وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی باشد.‌
۳. پذیرفته‌شدگان می‌بایست سطح سه یا کارشناسی‌ارشد خود را حداکثر تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به اتمام رسانده باشند؛ در غیر اینصورت قبولی‌شان کأن لم یکن تلقی می‌گردد و هیچ اعتراضی نیز وارد نخواهد بود.
۴. پذیرفته‌شدگان، ورودی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ (ورودی بهمن ۱۴۰۱) می‌باشند.
۵. شروع ترم آموزشی و کلاس‌های دکتری، به صورت حضوری و از روز سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود و عدم حضور دانشجو در کلاس، غیبت محاسبه خواهد شد. (در صورت هر گونه تغییر در شروع کلاس‌ها، اطلاع‌رسانی خواهد شد).
۶. در صورتی‌که مدرک سطح سه یا کارشناسی‌ارشد فرد پذیرفته‌شده، تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ تکمیل نشود و جهت ثبت‌نام اقدام کند، مطابق با قوانین وزارت علوم با او برخورد خواهد شد (جریمه، اخراج و…).
۷. آخرین مهلت تحویل مدرکی دال بر اتمام سطح سه یا مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد، ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ می‌باشد و پس از آن هیچ مدرکی پذیرفته نخواهد شد.
۸. شهریه کامل دوره نوبت دوم ۱.۲۶۴.۷۲۰.۹۴۹ (یک میلیارد و دویست و شصت و چهار میلیون و هفتصد و بیست هزار و نهصد و چهل و نه) ریال می‌باشد، که در مدت هشت ترم از دانشجو اخذ می‌گردد (هر نیمسال، یک هشتم مبلغ کل).
۹. چنانچه هنگام ثبت‌نام غیرحضوری، یکی از مدارک یاد‌شده بارگذاری نشده باشد، ثبت‌نام به عمل نخواهد آمد.
۱۰. پذیرفته‌شدگان غیربومی که نیاز به خوابگاه دانشجویی دارند، می‌بایست هنگام ثبت‌‌نام مجازی، نسبت به تکمیل فرم مربوط به خوابگاه اقدام نمایند تا در صورت امکان و فراهم بودن شرایط، امکان استفاده از خوابگاه برایشان فراهم گردد.
۱۱. پذیرفته‌شدگان محترم، در صورت هرگونه سؤال یا ابهام می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۰۲۰۱ ـ ۰۲۵ جناب آقای مهربخش، تماس حاصل فرمایند. لازم به ذکر است دانشگاه تا ۵ شهریور ۱۴۰۱ تعطیل می‌باشد؛ در صورت داشتن هر گونه سؤال یا درخواست، بعد از این تاریخ تماس حاصل فرمایید.

 

 

سامانه ثبت‌نام غیرحضوری دانشگاه معارف اسلامی (گلستان)

 

سامانه یکپارچه پرداخت وجوه خدمات

 

فایل راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری

منبع خبر: معاونت آموزشی